Serviciul "14 zile drept de retur" este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la b-shop.ro (Continental srl). Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa ne contactati, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Sesizarile luate dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare. Returul produselor se poate face personal, la unul din magazinele sau prin serviciul de curierat agreat, Fan Courier sau Posta Romana. In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata. Serviciul "14 zile drept de retur" nu afecteaza in nici un fel drepturile legale de retur in 14 zile in cazul comertului la distanta.
Conditii retur: - In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate. - Produsul returnat trebuie să fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor. - In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. - Acest serviciu nu este aplicabil resellerilor care achizitioneaza produse din oferta. - Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). 1. Urmatoarele categorii de produse se pot returna doar daca sunt sigilate: a. Consumabile (acumulatori, baterii, accesorii birotica si papetarie, etc); b. Birotica si papetarie. 2. Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii: a. Produsele comercializate de partenerii b-shop. Acestea se supun politicii de retur a fiecarui comerciant in parte. b. Produse aduse pe "comandă specială" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.) c. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat; d. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
Nota: Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, daca ai expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau l-ai expediat prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, transportul inapoi va fi suportat de tine. Returul in 3 pasi simpli: 1. Completeaza FORMULARUL DE RETUR pentru trimiterea produsului prin curier sau mergi sediul Continenetal srl pentru a-l preda personal. 2. Dupa aprobarea formularului de retur, vei fi notificat prin mail asupra cererii. 3. Te rugam ca in momentul expedierii sa mentionezi pe documentul de transport numarul de retur (numarul comunicat in momentul completarii formularului de la pct.1); Inainte de a trimite produsul, te rugam sa aplici pe colet o eticheta care sa contina urmatoarele informatii: Expeditor: Nume Prenume Adresa: Str. Nr. Oras, Judet, Tel. Destinatar: Sc Continental Srl Adresa: Str. Harghita, nr. 14/1, Loc. Miercurea Ciuc, Jud. Harghita, Cod. 530152, Tel. 0266 371 228 Numar Retur: xxx
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro Aveti posibilitatea conform legilor in vigoare de a denunta unilateral contractul fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO |